IMORGON BÖRJAR JAG 2AN

hela dagen idag har gått åt att ta det riktigt lugnt och njuta av ledigheten.
jag sov hos André inatt och vi spelade monopol med hans bror igårkväll vilket var riktigt kul. 
sen somnade vi framför Hobbit filmen. 
imorse skulle André till jobbet så jag cyklade hem och satte mig vid datorn. 
kollade serie och sen tog jag en kort sväng till Lund. 
sen kom jag hem och kollade serie igen innan det var mat. 
sen har jag kollat på idol och nu är det säsongspremiär av paradise hotell. 
sen ska jag sova inför skolan som börjat imorgon. 
helt galet att jag redan gått ett år på gymnasiet,
kommer ju ihåg första dagen som om den var för bara några dagar sedan. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0