NU GÅR JAG I 2AN

hur sjukt är inte detta? jag började ju precis gymnasiet..
idag när jag kom tillbaka till skolan efter två månader borta så kändes det aldrig som att vi hare varit lediga.
kändes liksom precis som allting var vanligt och att vi bara hade haft helg typ. 
men det var superkul att träffa sina vänner igen, 
vi fick även nya skåp och sen fick vi sticka.
vi var i skolan i 40 minuter vilket känndes ganska onödigt faktiskt. 
men jag och André hade sen en mysig stund i bussen påvägen hem och sen har jag även beställt en barbour jacka! 
visar den när den kommer, den skulle komma mellan 2-4 arbetsdagar så hoppas verkligen att den kommer denna veckan. 
men nu måste jag sova för imorgon börjar skolan på riktigt. 
bilden är tagen idag innan jag stack ner till gymmet. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0