SÅ DÅLIG UPPDATERING

ja jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min usla bloggning på senaste. 
men jag har sovit med André sen i torsdags och då tänker jag inte så mycket på att blogga utan ligger hällde och kollar på en film med honom. 
iallafall så har jag haft en superbra helg,
i fredags hade jag bara en lektion så jag slutade klockan elva. 
sen tog jag det lugnt och sov hos André till lördag då jag ställde klockan tidigt. 
jag tog mig till Simrishamn för att jobba en sista dag och det var faktiskt rikigt kul. 
på kvällen igår firade vi pappas sambos barn och sen sov André hos mig. 
idag kunde jag äntligen sova ut och det behövdes kan jag säga. 
sen har jag och André tränat och jag har fixat vad jag behöver inför fotoprojektet jag har till imorgon. 
nä nu måste jag sova, godnatt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0