SNART KOMMER ANDRÉ

hej allihopa, har ni haft en bra dag? 
min dag skulle blivit mycket bättre än vad den blev.. 
jag skulle träffat andré tidigare men istället kunde jag inte komma till honom förrän efter klocka fyra,
sen stack han klockan sex igen för han skulle på träning så jag har suttit inne på hans rum i
fyra timmar och inte gjort någonting. 
men snart kommer han hem iallafall och jag längtar på efter att få krama honom ordenligt. 
 
innan jag cyklade hit satt jag framför the sims 2 hela dagen och när jag sedan skulle sticka
så glömde jag såklart att spara så allting försvann... 
jag hade helt seriöst suttit framför det hela dagen och allting bara försvann,
jag blev så himla arg på mig själv, det var helt sjukt så arg jag blev. 
 
men nu ska jag iallfall snart cykla och möta andré vid bussen tror jag
sen ska vi kolla på film och mysa ikväll. 
ha det bäst så hörs vi imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0