1 VECKA TILL JULAFTON

idag är det onsdag, den sista onsdagen vi går i skolan på 2014. 
om en vecka exakt är det julafton och om två veckor firar vi allihopa nyår. 
min dag idag har varit superbra faktiskt, 
jag var pigg direkt när jag vaknade och har mått bra hela dagen.
när jag kom till skolan satt jag och snackade lite med mina kära classmates
och sedan hade vi tjugo minuters svenska och sedan en håla innan estetiskkommuniktation. 
sen gick vi och åt i matsalen innan engelskan. 
på engelskan idag fick vi tillbaka bokprover vi skrev i måndags och jag fick 16/18 så jag blev väldigt nöjd. 
när jag hade åkt bussen hem så cyklade jag hem till andré för att pussa på honom lite, 
sen cyklade jag hem och satte mig framför the sims. 
vi käkade sedan mat och sen kollade jag på paradise hotel ifrån måndags och igår, 
sen kollade jag ikapp julkalendern innan vi bakade pepparkakor. 
pepparkakorna står nu i ugnen och det dofta så gott i hela huset just nu alltså. 
snart ska jag gå och lägga min och imorgon är sista dagen i skolan, 
ha en fortsatt bra kväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0