3 DAGAR KVAR

om tre dagar har jag äntligen jullov, 
herregud vad skönt det kommer vara.
imorse hade jag en väldigt trött morgon som alla andra måndagar,
när jag kom till skolan så fick jag reda på mitt fotoprov och jag fick A! 
jag blev verkligen hur glad som helst och nu känner jag hur bra det går för mig i skolan. 
efter fotolektionen så åt vi lunch och sen hade vi estetiskkommunikation och engelska, 
där skrev vi bokprov på boken vi precis har läst. 
det känndes faktiskt väldigt bra de med och dessutom fick vi sluta 40 minuter tidigare. 
när jag kom hem åt jag kvarg med äpple och kanel och stack sedan ner till gymmet, 
körde först lite cardio och sedan magträning. 
jag åt sedan middag med familjen och nu sitter jag bredvid pappa i soffan och kollar på livet efter flodvågen, 
sen ska jag gå och lägga mig och sova. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0