ÄNTLIGEN

tbå riktigt stora äntligen har uppfunnits idag, 
det första är att provet äntligen är klart och det gick faktiskt väldigt bra! 
kännde att jag kunde allting och jag bara väntar på resultatet. 
det andra var att jag äntligen kunde sticka till gymmet, 
kunde inte träna förra veckan då jag hade provet jag var tvungen att plugga till och så blev jag även superförkyld. 
så det var riktigt skönt att träna idag. 
 
annars så har dagen flytit på som måndagar brukar, 
jag hade inte min sista lektion då den var inställd så jag slutade tidigare. 
det var väldigt skönt för då kunde jag säga hej till min älskling och så var jag nästan helt ensam på gymmet. 
efter jag tränade så har jag och pappa haft en mysig kväll ensamma. 
vi åt god middag och tittade sedan på tv tillsammans, 
först Tina i fjällen och sedan handbolls em där Sverige vann över Kroatien. 
nu ligger jag och ska sova, 
så skönt att jag inte börjar förren 13.15 imorgon så jag verkligen kan sova ut. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0