DAGEN FÖRE DOPPAREDAGEN

jag vill be om ursäkt ännu en gång men jag har även nu haft fullt upp, 
när jag vaknade upp efter första julfirandet i Ystad så fixade jag mig och träffade sedan min saknade Emilia som jag inte träffat på ett år. 
sen på kvällen var jag och André på fest i hjärup och det var verkligen så kul! 
 
igår vaknade jag och mådde som jag förtjänade, 
jag kom iväg på första körlektionen med körskoleläraren och det gick så himla bra. 
han tyckte jag var jätteduktig och vi har bokat in fler tiden efter nyår nu.
sen hade jag och André vår egna lilla minijulafton, 
vi kollade på julfilmer och bytade julklappar och åt gurka och morot med dippa. 
sen sov han hos mig och det var så mysigt. 
 
imorse väckte jag honom med frukost på sängen klockan tolv, 
sen stack vi ner till gymmet och tränade. 
efter det körde jag med pappa till mamma och sen körde han hem, 
sen har vi myst hemma hos mamma och nu ligger jag i min systers säng och ska sova för imorgon klockan 11 ska vi vara i kryrkan. 
jag ska försöka uppdatera mer men det har varit mycket nu. 
jag vill även önska er alla en riktigt god jul. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0