IDEALSAMMHÄLLET

hej alla underbara, hur mår ni idag? 
jag mår faktiskt superbra och är riktigt utvilad idag för jag somnade tidigt igår och hade sovmorgon idag. 
jag sitter just nu på visuellkommunikation lektionen och har precis blivit klar med min uppgift. 
vi fick i uppgifta att ta en bild som uttrycker något och jag ville lyfta fram idealsammhället 
och hur tjejer pressas av allt som syns i media. 
vi fick en enda chans på oss att ta en bild och skulle därför veta exakt hur man
vill ha bilden innan man fotograferade. 
jag lånade min fina vän felicia som fick agera modell av en tjej som står i spegeln
och ser ner på sig själv och sin vikt. 
jag blev ganska nöjd med mitt resultat så nu tänkte jag visa er bilden. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0