JULAFTON OCH JULDAGEN

igår hade jag tyvärr inget internett och kunde därför inte blogga.. 
men igår var det julafton och dagen började med att jag och mamma var i kyrkan så gudstjänst. 
vi åkte sedan med mamma och familjen till våra kusiner i Kristianstad.
vi hade en underbar julafton med kallt anka tittandet, god och mycket mat, bordspel, skratt och bara allmänt mysigt. 
vi somnade väldigt sent och vaknade väldigt tidigt idag. 
 
idag är det som sagt juldagen och vi vaknade upp hos kusinerna, 
käkade god julfrukost och sen åkte vi hem ganska direkt. 
vi skulle fira jul med pappa idag och var därför tvugna att åka ifrån Kristanstad tidigt, 
vi kom till pappa vid tolv och åkte sedan här ifrån vid halv två.
vi var sedan på julfirande med pappas sambos släkt och det var väldigt mysigt, 
vi åt även idag väldigt gott och väldigt mycket och hade det trevligt. 
vi har nästan precis kommit hem jag har bara hunnit duscha och lägga fram alla mina julklappar och fotograferat dem. 
nä nu ska jag gå och lägga mig för imorgon blir jag hämtad tidigt för jag ska med Andrés familj på mellandagsrea. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0