JULKLAPP & JULKALENDER

det här med att komma på rubriker är faktiskt skit svårt ibland, 
jag vill inte andvända samma tråkiga rubriker hela tiden och jag vill ändå att rubriken ska passa min dag.. 
det tar ofta hela tiden det tar för mig att skriva inlägget innan jag kommit på något. 
iallafall så har jag idag inte gjort något speciellt, 
skolan var ganska lugn och det hände inte så speciellt mycket. 
jag stannade kvar en stund och väntade på André innan han slutade, 
jag läste så igenom allt jag har till fotoprovet på måndag två gånger. 
när jag kom hem läste jag det några gånger till innan jag tog kväll, 
jag har även slagit in årets första julklapp idag. 
jag har även kollat på julkalendern, 
jag tycker som många andra att det är riktigt dåligt att det utspelar sig på en sommarö.. 
man ska få julkänsla av julkalendern, 
det ska vara snö och mysigt att kolla på den, 
men detta årets är helt tvärt emot.
nu ska jag sluta klaga och sova istället. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0