JULKLAPPS SHOPPING

imorse blev jag hämtad kvart över nio av mamma och mina syskon, 
vi åkte till emporia och var där när dem öppnade. 
vi gick runt och jag köpte alla mina julklappar utom två stycken, 
känndes så bra att jag verkligen hittade de sakerna som jag ville. 
vi käkade sedan vara en god sallad på emporia och dem salladerna är så goda och så stora. 
jag har även drabbats av en sjuk jobbig nackspärr som jag fick inatt, 
vaknade av att det krampade något fruktansvärt och sen dess har jag haft så himla ont.
 
jag kom hem vid två tiden idag och då slog jag in alla de nyinköpta julklapparna.
jag gick sedan hem till André för att hämta min cykel och min väska, 
jag kom hem och satte snören runt klapparna och satte mig sedan framför tv'n. 
jag tog även tag i att läsa klart min engelska bok som ska vara klar till imorgon, 
sen kom pappa och hans sambo hem ifrån Stockholm och jag fick hjälp med en värmekudde till nacken och sen har jag suttit med pappa framför tv'n hela kvällen. 
nu ligger jag i sängen och ska sova för att orka med den alldra sista veckan av denna terminen i skolan. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0