KALKONMIDDAG

igår hade jag inte tid att blogga, igen. 
jag vaknade ganska sent och satte mig och fixade med bröllopsbilderna direkt, 
jag satt med dem ett tag innan mamma smsade och frågade om jag ville ut och gå med henne. 
jag svarade ja och en kvart senare träffades vi nere vid en motionsslingan i byn, 
vi gick sedan långt upp i skogen och det var så fint med vitt av snö överallt. 
när jag kom hem efter en och en halv timme hoppade jag in i en supervarm och skön dusch och fixade mig, 
sedan åkte jag med Andrés familj till hans mormor på kalkonmiddag. 
när vi kom hem till honom senare på kvällen så kollade på en en jättebra film, spelade spel och somnade ganska sent. 
idag vaknade vi väldigt sent, 
sen cyklade jag hem vid halv fyra och satte mig igen med bröllopsbilderna. 
vi åt sedan middag innan jag började packa till imorgon då jag ska jobba, 
så snart ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0