LUCIATÅG

vilken mysig kvällsunderhållning som jag har fått ikväll. 
först ska jag berätta om dagen, 
jag hade som vanligt en underbar sovmorgon så jag var utsövd när jag vaknade. 
efter vi hade haft historia lektionen så åt vi lunch och hade sen visuellkommunikation där jag fotograferade bilden ifrån förra inlägget. 
efter två och en halv timme visuellkommunikation så väntade jag en liten stund på André innan vi åkte hem tillsammans. 
när jag kom hem så lagade snabbt mat till mig själv och åt,
halv sex blev jag hämtad av Filip och Sandra och vi åkte till Staffanstorp. 
filips son, min underbara lillebror hade luciatåg med hans dagis så vi var där. 
det va så mysigt och efter att dem hade sjungit klart så fikade vi lite tillsammans, 
lilla Adam satt i mitt knä hela tiden det var så mysigt. 
när jag sen kom hem så hoppade jag in i duschen och nu sitter jag och kollar på jul med Ernst på tv, 
älskar jul program där man verkligen får julkänsla. 
hoppas att alla ni också har fått lite julkänsla för snart är det jul.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0