MELLANDAGSREA

ja jag har inte uppdaterat varje dag på jullovet och det vet jag och är hemskt ledsen för det.. 
jag försöker verkligen hinna med det men det är inte så lätt alltid. 
igår åkte jag med André och hans föräldrar till emporia för mellandagsrea tidigt på morgonen, 
vi kom dit 10 och åkte där ifrån halv 6 så det blev några timmars shopping. 
jag kom hem med 9 tröjor och 1 par byxor och jag är så nöjd med mina köp. 
när vi sen kom hem provade vi våra kläder innan vi åt middag, 
vi kollade sedan på film med Andrés föräldrar innan vi gick ner och sov. 
 
imorse vaknade vi av att Andrés telefon ringde, 
det var hans pappa som frågade om vi skulle med och handla igen. 
vi gick upp och fixade oss och åkte iväg,
vi var i en massa olika större butiker och idag handlade jag ingenting. 
vi käkade sedan lunch innan vi åkte hemåt igen. 
jag stannade kvar en stund hos André innan jag cyklade hem igenom snön, 
det har jag förresten glömt att berätta men dagen efter julafton hade det snöat och var så fint och inatt kom det ännu mer fin snö. 
när jag iallafall sedan kom hem så tog jag min skollaptop och satte mig med bröllopsbilderna jag fotograferade förra fredagen, 
gick igenom och markerade ut vissa jag ska fixa och sedan käkade vi mat. 
efter maten kollade vi på film, fury, hur bra som hälst. 
och sedan satte jag mig och fixade klart den första bilden, 
och nu blev jag precis klar och ska nu lägga mig och sova.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0