HEMMADAG FRAMFÖR TVN

hur har alla ni mått idag? jag har inte mått sådär jättebra.. 
när jag vaknade imorse mådde jag jätte illa och bestämde mig för att stanna hemma, 
det var riktigt bra för jag kännde att jag verkligen behövde det. 
så jag har hela dagen legat framför tv'n och kollat på disney filmer och druckit blåbärssoppa. 
 
min andré kom iallafall hit för att se hur jag mådde och ge mig min födelsedagspresent. 
han stannade sedan här i nästan två timmar och mös lite med mig. 
det var så behövligt och mysigt att varken han eller jag ville säga hejdå. 
men vi båda var tvugna att plugga så han stack hem för typ en kvart sedan. 
så nu sitter jag ocg har precis gått igenom min svenska till imorgon och ska snart kolla igenom den igen.
mina fina armband som älsklingen gav mig, som jag längtat efter dem. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0