MIN STORA FÖREBILD

denna veckan har verkligen varit riktigt tråkig. 
men nu är det äntligen helg och jag kommer ha en riktigt bra helg. 
imorgon ska jag sova hos min älskling och på söndag ska jag döma min första match utomhus denna säsongen. 
iallafall så har jag idag varit i skolan och vi har faktiskt haft en bra och skrattat mycket. 
men annars är fredagar så himla dryga, 
vi börjar klockan åtta och slutar efter fyra. 
 
nu sitter jag och har precis ätit gott med familjen. 
skriver detta inlägget medans jag väntar på att let's dans börjar om en halv timme. 
min absolut största förebild Kenza ska vara med och har startnummer 4. 
jag har följt hennes blogg i flera år och har fått så mycket olika tips och hon har många gånger gjort min dag bättre, 
genom att skriva glada inlägg och hon har gett mig riktigt mycket inspiration i utseende väg. 
men nu ska jag gå ner och sätta mig framför tv'n och bara njuta av kvällen. 
ha en bra fredagskväll allihopa. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0