RIKTIGT SKÖN TRÄNING

direkt efter skolan så snabbade jag mig hem så snabbt jag kunde för att sedan träning med min älskling. 
det var riktigt skönt att träna idag, skönaste träningspasset på riktigt länge. 
idag tränade jag mage och rygg, men först värmer jag alltid upp på löparbandet först idag blev det nog 10 minuter där på ganska snabb hastighet. 
 
annars har jag inte gjort någonting speciellt i skolan förutom ett uppskrivning i svenska. 
det gick faktiskt ganska bra enligt mig, men lärarna brukar inte hålla med mig.. 
men jag är faktiskt ganska van vid det och snart ska jag få svar på alla mina problem i skolan, det får ni veta mer om senare. 
men nu ska jag lägga i olja i mitt hår och fortsätta kolla på tv, ja det bra allihopa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0