SYSTERMYS

 igårkväll bestämde jag och mina systrar att vi skulle sticka till emporia idag, 
så imorse tog vi bussen hemifrån elva och kom fram vid kvart över tolv. 
vi käkade direkt en god ceasarsallad och sedan gick vi runt hela dagen. 
jag hittade två linnen, två t-shirts, en kofta, ett par skor och ett halsband,
jag är faktiskt riktigt nöjd med alla min köp och betalade allting på presentkort ifrån julafton.
så tekniskt sätt så fick jag precis en massa fler julklappar och det är så kul. 
älskar att handla kläder och får ett sådant lyckorus när det är så mycket fint nytt i garderoben. 
 
när vi kom hem var klockan halv sex så vi började med maten direkt, 
vi är hemma själva så vi lagade tacos tillsammans och nu myser vi framför melodifestivalen.
är det bara jag eller har melodifestivalen blivit mycket sämre jämfört med när jag var mindre? 
iallafall så gick mina favoriter vidare, vill dela med mig av vår mysiga middag så nu får ni lite
matbilder som jag tog innan vi började äta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0