ÄNNU EN VECKA HAR GÅTT

känns helt sjukt hur fort veckorna går, 
snart är det väl sommarlov igen.. 
det känns på riktigt som att jag har gått på gymnasiet endast några veckor. 
och det känns som om det var bara någon månad sedan jag hade min första sommarjobbs dag. 
det är faktiskt läskigt hur fort livet springer förbi utan att man hinner reagera. 
 
iallafall så har jag idag varit med André, sen var jag på domarkurs och vi planerade domare för en cup vi ska döma nu i 4 helger. 
sen har jag målat mina naglar, duschat och kollat på film med pappa. 
söndagens långfilm på fyran var "hur många lingon finns det i världen". 
det är en riktig bra film som jag rekommenderar till alla. 
men nu ska jag försöka sova för imorgon börjar en ny vecka och jag ska till skolan.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0