BIO MED PAPPI & SIS

igår som alla andra kvällar på detta jullovet har jag inte somnat förrän väldigt sent, 
jag gick in på mitt rum vid tolv tiden och somnade vid fyra. 
kollade på filmer, spelade spel med mig själv & snapchatade. 
ibland är det såna nätter och då får man hitta på något som gör en trött och som inte stör alla
andra som sover i huset. 
 
sen imorse vaknade jag av ett sms från pappa om jag ville gå på bio, 
så jag gick upp och sa ja, sen fixade jag mig och käkade frukost. 
vid tolv körde vi in till lund och kollade på sune på bilsemester. 
den var faktiskt riktigt bra och jag skrattade nästan igenom hela filmen, jag älskar barn/familje filmer. 
sen efter bion övningskörde jag i 40 minuter och sedan käkade vi middag. 
sen har jag bara suttit och slappat framför datorn med musik i hörlurarna. 
snart är det junior vm final för sverige, så det ska jag kolla på, ha det bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0