EN RIKTIGT MYS-SÖNDAG

så skön och välbehövd denna dagen har varit, 
var så sjukt trött igår att det var helt galet. 
ändå somnade jag inte förrän efter två inatt. 
kollade film och hade jätte mysigt med världens finaste André hela kvällen. 
vi vaknade vid elva, halv tolv och kollade lite tv innan vi gick upp för att göra vofflor till frukost. 
efter frukosten så kollade vi på filmer och sedan handbolls em match. 
 
jag blev hämtad av pappa vid halv nio för min cykel hade fått punka, 
sen har jag hunnit med att duscha och nu ligger jag i min säng. 
hoppas att alla har haft en jättebra helg, 
säger godnatt med en superfin bild på mig och André från i somras. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0