FÖRSTA SKOLDAGEN DETTA ÅRET

idag var det skola igen efter två och en halv veckas ledighet,
det var faktiskt otroligt kul i skolan och väldigt kul att träffa mina underbara vänner igen. 
jag hade mediepruduktion två gånger sedan engelska och svenska.
när jag satt på bussen påväg in till lund trodde jag att jag skulle dö av trötthet och illamående, 
jag är sådan att när jag inte haft rutiner på länge och sovit tills jag inte kan mer under längre tid
och sedan går upp otroligt tidigt så får min kropp en chock. 
är alltid så efter lov och det är väldigt jobbigt. 
 
idag sedan jag kom hem har jag varit otroligt flitig och gjort klart min läxor redan, 
men så är det väl för alla första dagarna på terminen och sedan blir det segare och segare, inte sant? 
jag har även planerat att städa mitt rum och sätta mig med ansiktsmask. 
men just nu ska jag bara slappa en stund. 
ville också visa upp denna bilden jag gjort till inlämning i mediepruduktion, 
man skulle göra två sidor av sig själv och blev väldigt nöjd med denna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0