FRAMME PÅ HUNDFJÄLLET

hej alla fina läsare, hur är det med er ? 
jag mår bra fast är riktigt trött eftersom att jag har varit på resande fot i elva timmar idag. 
jag blev väckt vid halv fyra inatt och vi åkte hemifrån tio i fyra. 
vi hämtade upp pappas kollega och hans son vid halv fem, 
sedan har vi åkt bil hela dagen förutom när vi stannade på mc donalds när käkade fruskost
och även när vi stannade och åt lunch i kläppen. 
vi kom nästan precis fram till hotellet och vi har nästan bara bäddat osv.. 
nu sitter jag framför min dator och har pluggat lite och kännde att jag ville slänga in ett blogginlägg eftersom
jag inte gjorde det igår. 
andledningen till att jag inte bloggade igår är för att jag ville vara med min André innan jag stack.
men nu ska jag umgås med alla fina människor här är innan jag ska hoppa in i duschen för att fixa mig 
inför resturange besök ikväll. 
ha det bra så hörs vi nog senare ikväll eller inatt innan vi somnar. 
bild ifrån när vi var i sälen med pappas jobb för två år sedan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0