NU HOPPAS VI PÅ ETT BRA 2014

som sagt började 2014 riktigt bra med väldigt fina människor. 
sen igår första dagen av det nya året spenderade jag med André och hans familj, vi var på kalkon middag hos hans mormor. 
sen stack vi hem till André och kollade på en riktigt bra film, och sen somnade vi till tv'n. 
vi somnade vid halv fyra tiden och sen vaknade vi vid halv ett/ett imorse. 
 
efter vi hade ätit frukost och fixat oss så stack jag hem och spelade spel med lillsis & pappa. 
sen beställde jag och pappa äntligen min kamera !! 
hoppas den kommer snart, och jävlar vad jag har kämpat för denna kameran och objektivet.  
men nu ska jag dra mig ifrån soffan och försöka äta lite, vad vet jag dock inte. 
senare ska jag till gymmet med André och sover hos honom ikväll igen.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0