ÖVERMYSIG DAG IGÅR

igår var en sån dag jag kommer minnas länge. 
jag vaknade upp henne hos mamma, åt frukost och fixade mig ganska snabbt. 
jag tog mig till André och vi åkte till Kävlinge för handbollsmatch. 
tyvärr blev det bara lika men min prins var bäst på plan. 
sen tog jag och André tåget till Lund och gick runt och kollade i lite äffärer. 
sedan åt vi mat och kollade på bio. 
vi kom hem till mig vid halv nio då vi käkade mat igen. 
vi var sedan på mitt rum och pluggade, kollade igenom alla gymnasieskolorna i Lunds fotobok. 
sen mös vi framför en film och somnade vid halv två. 
 
nu ligger jag och väntar på att André ska vakna för att sedan gå upp göra frukost. 
senare idag ska jag på domarkurs inför romelecupen. 
ha en bra söndag allihopa. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0