SKA JAG HA EN FRÅGESTUND ?

kände att det var ganska längesedan jag hade frågestund på bloggen, 
så jag tänkte att det skulle passa bra nu med nytt år och med gymnasiet osv.. 
så släng in en kommentar med massa frågor mellan himmel och jord så lovar jag att svara.  
 
dagen idag har varit en helt vanlig tisdag, 
som jag skrattar med mina fina vänner i skolans så glad att jag hittat er. 
efter skolan åkte jag hem och kollade lite paradise hotell. 
jag åt och bytade om till mjukis och cyklade sedan till André. 
vi var hos honom en stund till han skulle träna, då stack jag hem igen och åt tårta från igår. 
nu ligger jag i sängen och ska sova, så ha det bra så hörs vi imorgon. 
 och glöm inte att fråga ! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0