STÅR FRAMFÖR ETT JOBBIGT VAL

nu dem senaste veckorna har jag verkligen fått börja tänka mycket.. 
det är såhär att på den linjen jag går "estetisk media" så läser man bara matte 1b och ingen mer matte, 
men när man ska sen söka vidare till högskolor så oftast behöver man läsa mer matte vilket är mitt problem. 
jag har väldigt svårt för matten och det är för mig en stor klump i magen att jag inte kommer klara den. 
och nu ska vi göra det individuella valet och därför måste jag bestämma mig nu, så idag efter skolan satt jag och André och snackade om matten och har även pratat med pappa. 
varför ska man va tvungen till att läsa en himla massa matte om man ska bli fotograf? 
känns ju faktiskt hur onödigt som helst men sen vill jag inte råka ut för att inte komma in på det utbildning jag vill senare i livet.. 
nu känner jag att jag måste sova för att rensa huvudet från allt tänkande. 
vi hörs imorgon med lite mer glada inlägg. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0