TILLBAKA TILL RUTINERNA

igår bloggade jag inte för att jag hade inte tid, jag åkte till mamma med André för att fira mammas sambo som fyllde år. 
vi var där hela dagen, åt gott och hade otroligt kul med alla. 
måste bara säga hur underbara mina bonus brödrar är, världens underbaraste. 
senare på kvällen blev vi hämtade av Andrés pappas, vi kollade på film med Andrés föräldrar och sen spelade vi kort och hade det mysigt själva. 
 
idag skulle jag försöka att vakna tidigt, 
vilket inte gick sådär jätte bra.. 
vaknade till vid elva och tänkte att jag skulle sätta igång tv'n, men somnade om och vaknade lite över tolv. 
vi gick sen ut och gjorde frukost vid halv två och sen spelade vi kort, dampade och brottades. 
senare stack vi till gymmet och tränade tillsammans. 
nu ligger jag i sängen och ska försöka sova, för imorgon börjar skolan. 
ska faktiskt bli sjukt kul att träffa mina vänner igen. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0