ÄNTLIGEN LEDIG

igår hade jag min sista jobb dag på en vecka, så skönt! 
efter jobbet blev jag hämtad och hemkörd av mamma, väldigt skönt att slippa åka bussarna. 
efter jag kommit hem till pappa åt vi middag och sedan skulle vi övningsköra men valde att istället sätta upp min garderob. 
det tog typ tre timmar om inte mer men nu är den på plats. 
 
vid tio igårkväll när vi precis va klara med garderoben så cyklade jag till André. 
vi hade en mys kväll med kvällsdopp i hans pool och även filmmys. 
vi somnade vid halv två och imorse vaknade vi av hans alarm. 
nu sitter jag i vår trädgård och ska njuta av solen med en bok. 
vi hörs senare idag då jag ska visa hur mitt rum blev. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0