ÄNTLIGEN LEDIGHET

idag jobbade jag min sista dag för denna veckan, 
det har varit en väldigt tuff vecka med mycket stress och tidiga mornar och sena kvällar. 
man nu har jag äntligen en dag ledighet innan jag åker till simrishamn igen. 
efter jobbet så åkte jag iallafall inte hem utan tog tåget till malmö och blev upphämtad av andrés pappa där.
vi hämtade sedan upp resten av hans familj och sedan åkte vi till lomma där jag dusvhade.
vi åkte sedan till puben hemma i byn och käkade födelsedags middag där. 
riktigt mysigt och trevligt och väldigt god mat!
 
nu har vi precis kommit hem till andré och hans satte sig på toaletten direkt så jag passar på att blogga,
startade också tvn med lite fotbolls vm då det är match om 3dje pris idag.
dock är inte min kära pojkvän så glad för fotboll men ska försöka att övertala honom. 
men nu ska jag kolla på försnacket iallafall. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0