"DU ÄR SOM EN MASKIN AMANDA"

idag har varit en riktigt bra dag, 
jag blev körd till jobbet av pappa och det var så skönt att slippa åka två bussar och ett tåg. 
på jobbet idag var det fullt upp hela dagen, 
när lunch ruset var i full gång säger han som är min "chef" till mig: 
du är som en maskin amanda. 
han menade att jag är så otroligt snabb och effektiv i jobbet att jag är som en maskin. 
jag blev så himla glad och det gav mig så mycket krafter. 
 
efter jobbet körde pappa mig hem och sen åkte jag bussen med André in till Lund och sedan tåg vidare till Kävlinge. 
vi hade grillkväll med Andrés klasskompisar och det var så otroligt trevligt. 
och nu sitter jag på bussen och ska åka hem, 
jobbar resten av veckan också så det är bara att fortsätta kämpa. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0