FÖRLÅT

herregud det här men sommar och bloggandet går inte så bra för mig. 
jag hade precis nu skrivit ett långt inlägg och nät jag skulle lägga upp det vet jag inte vad som 
hände och allting försvann.. 
iallafall så jag har varit på jobbet idag och det har varit superkul verkligen!
vi hade en ny tjej som skulle stå i kassan och servera men hon hann inte med att servera så jag fick göra 
det också utöver mina egna uppgifter. 
idag sa en utan kockarna till mig att jag var snabb som en vässla och gissa om jag blev glad. 
 
efter jobbet så tog jag mig hem med hjälp av bussar och direkt när jag kom hem
så hoppade jag in i duschen, 
det är det absolut bästa efter en lång och supervarm dag på jobbet. 
nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar,
ikväll blir det laxburgare med tillbehör och det ska bli riktigt gott med mat för jag är jättehungrig. 
nu ska jag inte dra ut på detta längre. 
bjuder på en fin bild på mig ifrån mammas bröllop. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0