FÖRSTA JOBBDAGEN..

.. för denna sommaren.
jag ställde klockan på tjugo i åtta imorse och bussen gick kvart över. 
jag kom sen fram till jobbet vid tio i tio, ja det tar så lång tid för mig att åka dit. 
det var faktiskt kul att träffa alla mina arbetskamrater igen men inte lika roligt att jobba.. 
det var en bra dag för resturangen idag vilket innebär mycket disk och mycket springande. 
dagen gick iallafall hyffsat snabbt och jag kom hem igen vid halv sex. 
efter att jag kommit hem har jag umgåtts med min lillasyster som precis kommit hem
ifrån tre veckor i england på språkresa.
jag fick som present av henne en body mist ifrån vs (sunsual blush) och en body butter ifrån the body shop. 
jag har även börjat fixa med bilderna ifrån spanien så dem kommer upp i denna veckan. 
men nu måste jag sova eftersom jag jobbar imorgon också. 
godnatt ! 
  
bjuder på denna fina bilden på min och mina fina systrar ifrån förra sommaren. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0