GRATTIS PAPPA

idag fyller min kära pappa 45 år, 
vi väckte honom med skönsång imorse vid halv nio och sedan blev det nybakade bullar till frukost.
jag och andré hade handlat en steak house kokbok och en tapas bok.
han blev superglad och jag vet att dem kommer andvändas flitigt. 
andré cyklade till jobbet och vi åt frukost. 
nu sitter jag framför datorn och kollar medans pappa är och spelar golf. 
 
igår var jag i lund och träffade mina klasskompisar som jag inte träffat på hela sommaren.
vi fikade på espresso house och sen när dem andra åkte hem gick jag på stan och handlade presenter. 
på kvällen igår skulle jag på fest men det blev myskväll istället, 
vi satt och drack coka cola, åt chips och spelade kort tillsammans. 
det blev en riktigt mysig kväll och jag och andré kom hem vid ett inatt. 
men nu ska jag lägga mig och kolla på en film, vi hörs ikväll eller imorgon. 
nu när det regnar här så saknar jag värmen ifrån spaninen och därför bjuder jag på en bild därifrån.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0