LISEBERG & JOBB

hallådär alla söta, hur är det med er? 
med mig är det verkligen super bra just nu faktiskt ! 
tänkte berätta lite om igår och idag, 
jag och mina syskon blev hämtade vid sju igår morse av mamma hos pappa för att åka till liseberg. 
vi kom dit när dem öppnade klockan tio och hade superkul och härligt hela dagen. 
vi åkte, åkte, åt mat och åkte ännu mer. 
vi kom inte hem förrän halv två inatt men jag sov i bilden påvägen hem. 
 
imorse åkte jag till jobbet för att jobba och det har varit så varmt på jobbet idag, 
det var riktigt jobbigt ett tag men det blev bättre senare på dagen. 
jag kom hem vid sex och då åt jag middag och fixade frukost & lunch till imorgon. 
jag har även duschat och nu väntar jag på att klockan ska gå snabbare. 
jag har nämligen inte träffat min älskling sen i torsdags och ska äntligen få träffa honom ikväll.
han slutar vid tio och då ska jag var där och krama honom! 
men nu ska jag kolla lite på tv, vi hörs imorgon. 
 jag saknar min tullis och därför bjuder jag på denna otroligt fina bilden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0