TILLBAKA

hallå alla underbara läsare! 
nu är jag tillbaka med bloggandet efter två veckors uppehåll då jag har varit i Spanien. 
tänkte bara berätta väldigt kort om det nu då jag ska upp tidigt och jobba imorgon. 
 
vi bilade ner till Spanien, jag, André, pappa, pappas sambo och hennes barn. 
vi var i Barcelona i två dagar innan vi åkte vidare till torrevieja där vi var på plats i en vecka. 
vi hade över 30 grader varmt hela dygnen runt hela veckan och det var helt klarblå himmel och underbart. 
havet var helt klart och stranden var enorm. 
jag tog över 1200 bilder så jag har en del att gå igenom innan det kommer upp här. 
ni får iallafall en bild nu på hur vi bodde, 
vi hörs imorgon, godnatt! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0