GODMORGON

godmorgon kära läsare, hade ni en bra midsommar? 
jag hade en super midsommar med massa trevligt folk och härlig musik. 
jag vill först bara säga förlåt för att jag har varit lite frånvarande på bloggen och jag vet egentligen inte varför, 
men har helt enkelt inte tiden för det. 
 
iallafall så hade jag en jättebra kväll igår som började med grillning och sedan övergick till en riktigt härlig fest. 
det var verkligen trevliga människor och stämningen var på topp. 
jag och André kom hem till mig vid halv två inatt och jag är redan uppe. 
André skulle nämligen jobba så jag fick vakna vid halv tio. 
idag ska jag packa, packa och packa inför måndag då vi drar iväg till Spanien. 
men nu ska jag först försöka ta det lite lugnt framför tv'n.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0