HUR UNDERBAR KAN EN HELG BLI

alltså denna helgen har varit så sjukt underbar att jag inte varit med om något lika bra tidigare. 
jag och André har verkligen tagit hand om varandra, haft otroligt mysigt, ätit otroligt gott och mys. 
igårkväll lagade vi tacos tillsammans, 
sen kollade vi lite på deras familjs stora tv och kollade film där. 
sen gick vi ner och kollade på film på hans rum innan vi somnade. 
 
imorse vaknade vi och kollade lite på gv innan vi gick upp för att fixa frukost. 
efter frukosten kollade vi lite på film innan vi gick ut för att fixa i deras pool. 
sen stack jag hem och André stack iväg. 
nu har jag varit hemma ett tag och varit ute och fotograferat. 
nu sitter jag i vår ute soffa och myser medans pappa fixar i trädgården och musiken är igår på en iPhone docka. 
nu ska jag inte skiva ett för långt inlägg, 
ha det bra sålänge så hörs vi snart igen. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0