LÖRDAG

idag vaknade jag av mig själv vid åtta?! 
jag låg kvar i sängen och kollade på tv tills mamma kom upp och sa att frukosten snart va klar.
jag åt en mysig frukost bestående av omelette och bacon, 
efter frukosten kollade jag lite på fear factor och sen åkte jag och mamma en runda i byn. 
filip fixade sedan en riktigt god soppa som vi åt till lunch.
efter lunchen körde Filip mig till pappa så jag kunde mata Smulan och sedan åkte vi hem igen. 
jag och mamma har även varit ute och plockat fläder så hon ska göra egna saft och sen har jag bakat inför ikväll
då vi ska ja gäster på middag. 
nu sitter jag inne och lyssnar på musik och bloggar ifrån ipaden. 
vi hörs senare igen, ha det bäst sålänge. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0