SÅ IRRITERAD

idag blev jag faktiskt riktigt irritarad på skolan.. 
jag hade ingen fotolektion och ingen naturkunskap och ingen engelska vilket jag visste innan men vår mattelärare sa att han hade viktig information så man var tvungen att varna närvarande. 
jag åkte alltså till skolan och var där lite över ett. 
jag hade sen mattelektionen från 13.35-13.40, alltså 5?! minuters mattelektion... 
jag blev så grymt irritarad för det han sa som tydligen var så viktig information var att vi kanske får tillbaka nationella på torsdag och att vi ska ha betygsamtal nästa vecka. 
han kunde inte bara skickat ett mejl om det ?
nä istället fick jag lägga en timme på att komma in till lund och en timme för att komma hem och imellan det ha 5 minuters lektion? 
 
så när jag sedan kom hem tog jag dirrekt på med träningskläderna och cyklade ner
till gymmet för att få ut all min ilska. 
det blev ett grymt bra mag/rygg-pass och nu sitter jag nyduschad och väntar på maten. 
ha en bra kväll så hörs vi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0