SÖNDAG UTAN SÖNDAGSÅNGEST

imorgon börjar verkligen sommarlovet på riktigt och jag ser verkligen fram emot en lång och skön sommar. 
idag så sov vi länge, våra gäster gick inte hem förrän halv två inatt och sen kollade jag lite på tv innan jag somnade också. 
vi käkade frukost tillsammans utomhus i det fina vädret och njöt. 
sen fixade vi lite olika saker och jag och Filip spelade lite olika saker i trädgården. 
 
jag cyklade hem till pappa vid halv två för att hinna byta om innan jag skulle döma min sista match för denna säsongen. 
när jag kom hem så duschade jag och satte mig en stund vid datorn.
sen ikväll har vi spelat kort, ätit jordgubbar och myst framför fotbolls vm. 
nu ska jag sova för pappa väcker oss tjugo över fyra imorgon bitti. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0