ÄNNU ÄN PROJEKT-DAG

även denna dagen har vi haft projekt i skolan. 
hela måndag, tisdag & onsdag har vi ett speciellt projekt i skolan där vi får fördjupa oss i vår inriktning på gymnasiet. 
så dessa två dagarna har vi skapat en medieprudukt med temat kroppen. 
alltså vad och hur man tänker när man ser olika människor i olika situationer. 
ganska svårt att förklarande ja, hoppas ni förstod. 
 
efter vi var klara i skolan så tog jag bussen hem, 
åt mina mackor på bussen och bytte om snabbt när jag kom hem. 
cyklade sedan till gymmet och tränade verkligen stenhårt i en och en halv timme. 
min kära pojkvän var också där så vi cyklade hem tillsammans och kysstes lite mitt på gatan. 
nu har jag även ätit, duschat och målat mina naglar. 
ni får en fin bild ifrån Paris i november.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0