ÄNNU EN PLUGGKVÄLL

när jag kom hem och skulle ut och springa kom jag på att jag inte hinner det, 
jag har så otroligt mycket att lära mig fram tills på fredag så jag fick hoppa löpningen idag. 
så jag satte mig direkt med datorn framför mig och la all min kraft på antiken. 
jag fick även hjälpa lite med maten så då blev det en behövlig paus från plugget. 
jag åt sedan spagetti och köttfärssås innan jag hoppade in i duschen, 
sedan packade jag ihop mina saker och cyklade till andré och fortsatte plugga.
nu blev jag precis klar med sammanfattningen på två powerpoints och har även läst igenom det en gång.
nu ska jag bara läsa detta några gånger till och sedan ka jag och andré se det nya the walking dead avsnittet.
nu måste jag tyvärr återgå till läsningen men vi hörs imorgon. 
ni får iallafall två helt nytagna bilder ifrån datorn webbcamera på en helt osminkad jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0