DIGITALTSKAPANDE LEKTION

på dagens digitalsskapande lektion så skulle vi skapa någonting med eld,
jag valde att göra en text med mycket effekter i. 
jag har jobbat med denna bilden i tre timmar i photoshop och det är verkligen kul. 
jag tar ofta insperation ifrån olika videor på tillexempel youtube men sen jobbar jag självständigt
och det lär man sig väldigt mycket på tycker jag. 
 
annars så har dagen gått ganska snabbt, 
när jag kommer hem ska jag kolla på lite serie och sedan börja laga mat till mig och andré.
vi ska ha taco mys hemma hos mig och sen sova hos honom inatt. 
imorgon bär det av till blekinge för artonårsfest och det ska verkligen li väldigt kul. 
hoppas ni får en bra start på helgen så hörs vi senare. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0