EN NY VECKA

som varje måndag så tänker jag bara på hur lång tid det verkligen är till fredagen,
men idag har dagen fatiskt varit riktigt bra. 
jag åkte somvanligt buss med André på morgonen och det va så mysigt. 
sedan hade jag fotograftisk bild lektion hela förmiddagen och först lektionen efter lunch. 
vi fick i läxa att fotografeta en bild som vi sedan ska göra om till ett tidningsomslag, 
hur kul är inte den uppgiften? jag älskar den ! 
så jag smsade min lillasyster och sa åt henne att va klar sminkad och fixad i håret tills jag kom hem. 
så när jag kom hem efter en och en halv timme i bussen pga trafikolycka och en lång omväg, 
så stack vi ut och fotograferade. 
det blev många fina bilder men nu ikväll efter några timmars idrottsplugg så jag har fixat klart och valt ut en. 
jag visar inte den bilden utan ni får se den när omslaget är klart, 
men några av dem andra bilderna kan ni få se, nu ska jag sova, ha det bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0