EN SKÖN LEDIG DAG

igårkväll somnade jag bredvid min älskling på hans bröst. 
vi kollade på film och hade det mysigt. 
idag vaknade vi samtidigt ganska tidigt och låg och pratade innan vi gick upp för att göra frukost. 
efter frukosten fixade jag mig och stack iväg till Lund. 
skulle ha utvecklingssamtal klockan ett så tolv satt jag på bussen. 
 
utvecklingssamtalet gick riktigt bra och när det var klart fick jag stå och frysa ihjäl.. 
bussen var som vanligt sen, men jag kan inte förstå hur bussen kan vara sen ifrån startstationen? 
iallafall jag kom hem vid halv tre och då satte jag mig och pluggade. 
jag satt och läste igenom allting och det tog två timmar. 
nu har jag iallafall ätit och ska snart plugga igen, 
kände dock att jag behövde ha en paus. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0