HOS MAMMA

ännu en onsdag, jag gillar onsdagar. 
för i slutet av onsdagen så vet man att man har mindre kvar i skolan än man redan haft i veckan. 
och idag var en toppen onsdag för att vi hade redovisningar på projektet och tyckte det gick bra. 
i skolan fick vi även juice till lunchen och smarta jag skulle spara min till senare men den läckte istället i hela min väska. 
 
ibland är det bra att vara smart eller hur? 
haha nä men jag åkte hem med älskling och det var mysigt. 
sen packade jag när jag kom hem och hoppade på cykeln och tog mig till mamma. 
så nu ska jag bo här resten av veckan och det ska bli mysigt tycker jag. 
men nu ska jag plugga lite faktiskt så hörs vi senare. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0