I STUDION

idag har varit en bra dag, verkligen bra dag. 
jag vaknade av mig själv bara några minuter innan alarmet ringde, 
det tycker jag är så himla skönt och bevisnpå att man är utsövd. 
sen så behövde jag inte stirra till bussen utan jag hade god tid på mig. 
väl i skolan på första lektionen var jag, Felicia och Noémie i fotostudion. 
det var så himla kul och man kände sig så proffsig. 
 
resten av lektionerna har varit ganska dryga och tråkiga men ändå roliga. 
nu sitter jag på bussen hem ifrån Lund och njuter av att jag är ledig imorgon. 
så när jag kommer hem ska jag ut och springa i regnet och sedan plugga. 
senare ikväll ska jag hem till André för att sova där inatt. 
men nu ska jag sova lite, vi hörs senare. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0