JAG ÄR NOG ALLERGISK ..

imorse skulle jag ta bussen till skolan med andré men den morgondejten 
blev inte av för att han är smart och missar bussen.. 
så jag kom till skolan tidigt själv och då direkt till caffeterian för att handla tröja till lunds superbowl. 
det är en mattrugby match mellan polhemskolan och kattedralskolan/spyken. 
alla tröjor i storlek s var slut så det fick bli en m, den ser verkligen ut som en klänning.
skolan gick bra, även om det ända i mina tankar är antiken provet jag har imorgon i svenska,
jag har verkligen haft så ont i magen hela veckan för det förbannade provet. 
 
jag hade även idrott idag, på högevallsbadet, simning.
jag har under ganska lång tid varit skeptisk emot klor för att jag förra gången vi hade simning 
på idrotten fick jag röda utslag över hela mina ben och att deta kliade över hela kroppen. 
och det hände exakt samma sak idag efter min idrottslektion. 
jag hade klädsim och simmade en kilometer (40 längder) på en halvtimme, 
sedan var jag klar och jag kännde ingenting förrän jag satt på bussen hem. 
men vi får se, blir det lika dant nästa vecka också så ska vi åka in och testa mig, 
men nu ska jag plugga det sista innan skolan imorgon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0